تعمیر ظرفشوییعیب یابی و تعمیر ظرفشویی

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی، در این مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی انجام می گیرد. ماشین ظرفشویی به دلیل استفاده روزمره و سروکار داشتن پیوسته با آلودگی ها و جریان آب، بیشتر از دیگر لوازم خانگی در معرض نقص فنی است که با عیب یابی صحیح و به موقع می توان از بروز خسارت های بزرگتر اجتناب کرد.

بعضی از مواردی که در زمان بازدید عیب یابی می شوند

• جمع شدن رسوبات و جرم در ماشین ظرفشویی
• خراب شدن دریچه ماشین ظرفشویی و عوض کردن قفل دستگاه
• گرم نشدن آب توسط ماشین ظرفشویی و عیب یابی هیتر
• عیب یابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی و نیاز به تعمیر یا تعویض آن
• ایراد پیدا کردن واشر ماشین ظرفشویی و عوض کردن آن
• داغ شدن بیش از حد ظرف ها یا خاموش شدن گرم کننده پیش از خشک شدن ظرف ها که ترموستات باید عیب یابی و تعمیر یا در صورت نیاز تعویض شود.
• مخدوش شدن محفظه ای که شوینده ماشین ظرفشویی در آن ریخته می شود.

و موارد از این دست که با بررسی کارشناسی و دقیق تکنسین، عیب یابی و تعمیر می شوند. یکی از عواملی که خرابی و میزان خسارت ماشین ظرفشویی را کاهش می دهد، سرویس دوره ای لوازم خانگی است که نواقص کوچک و احتمال بروز خطرات یا اشکال در روند فعالیت ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و رفع می کند. در هر صورت شخص باید در صورت دیدن هرگونه نشانی از خرابی در دستگاه، بدون روشن کردن آن، برای عیب یابی و تعمیر اقدام نماید.

این علائم می تواند هر کدام از این موارد باشد

هرگونه سروصدا و لرزش بی مورد در ماشین ظرفشویی، سفیدک زدن ظرف ها یا نشستن برفک روی آنها، باقی ماندن لکه یا چرب ماندن ظرف ها، هر گونه نشتی آب از ماشین ظرفشویی، ایراد در دریچه و خوب بسته نشدن آن، خشک نشدن ظرف ها، جمع شدن آب درون ماشین ظرفشویی، بلند شدن بوی نامطبوع از ماشین ظرفشویی، طول کشیدن بیش از حد طبیعی روند ظرفشویی، اختلال در ورود آب درون ماشین ظرفشویی، روشن نشدن ماشین ظرفشویی و مواردی از این دست.

این مجموعه با بکار گیری تعمیرکاران مجرب و بروزرسانی مداوم اطلاعات ایشان از آخرین مدل های ظرفشویی موجود در بازار و استفاده از قطعات اصل و مرغوب در زمان تعمیر، آماده خدمت رسانی به متقاضیان گرامی است و بعد از تماس و ثبت درخواست، تکنسین در اسرع وقت به محل اعزام شده و اقدام به عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی شما خواهد کرد.