تعمیر لباسشوییتعمیر لباسشویی در محل

تعمیر لباسشویی در محل

تعمیر لباسشویی در محل، توسط متخصصین مجرب و زبده در این مرکز تعمیرات پذیرفته می شود. تعمیر بسیاری از لوازم خانگی حجیم و سنگین به دلیل مشکلات حمل و نقل در محل انجام می شود مانند ماشین لباسشویی، یخچال و اجاق گاز.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل، چند مزیت دارد: اول آن امکان آسیب دیدن بدنه ماشین لباسشویی در اثر حمل و نقل وجود ندارد. دوم اینکه امکان تست عملکرد ماشین لباسشویی بلافاصله پس از تعمیر در محل، وجود دارد. سوم اینکه هزینه اضافی جابجایی به هزینه ها اضافه نمی شود.

دیگر اینکه وسیله ای مانند ماشین لباسشویی برای تعمیر، نیاز به چک کردن تأسیسات توکار، مثل شلنگ ها، مجاری خروجی آب از ماشین لباسشویی دارد که با انتقال ماشین لباسشویی به محل دیگری، امکان چک کردنشان وجود ندارد. یکی دیگر از مزیت های تعمیر ماشین لباسشویی در محل، نظارت متقاضی بر عملکرد تعمیرکار است و شخص می تواند تمامی سؤالات خود را درباره نحوه عملکرد ماشین لباسشویی از متخصص بپرسد.

تمامی این موارد در تعمیر لباسشویی در محل انجام می پذیرند: برطرف کردن خطاهای نمایش داده شده بر روی ماشین لباسشویی. بررسی شیرآلات و شلنگ ها و مجاری ها ورود و خروج آب. تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض هیدرواستات لباسشویی. کار بر روی موتور و پیدا کردن مشکل و تعمیر آن. تعمیر یا عوض کردن پمپ تخلیه. تعویض لاستیک دور درب دریچه. تنظیم کردن و تعمیر کمک فنرها. برطرف کردن صداهای اضافه ماشین لباسشویی و برطرف کردن لرزش اضافی آن، جمع شدن آب در ماشین لباسشویی. خشک نشدن لباس ها در زمان خشکشویی و…

اکنون که ماشین لباسشویی جزو لوازم خانگی گران و پر هزینه به حساب می آید، اهمیت تعمیر درست آن نمایان می شود. تعمیر درست می تواند هزینه های یک خانواده را به صورت قابل ملاحظه ای پایین بیاورد. از آن سو، تعمیر اشتباه به دست افراد نابلد نیز می تواند هزینه های یک خانواده را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهد. چه بسا با یک تعمیر اشتباه عمر یک وسیله کاهش پیدا کرده و علاوه بر هزینه تعمیر آن دستگاه، هزینه خرید دستگاه جدید نیز به افراد تحمیل شود.

تمامی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز دارای تجربه و مهارت فراوان در زمینه تعمیر لوازم خانگی از جمله لباسشویی در محل هستند. تمامی قطعات به کار رفته در زمان تعمیر از قطعات اصل و درجه یک هستند. این مجموعه صرفه اقتصادی و پایین آوردن هزینه ها را در زمان تعمیر، اولویت خود قرار می دهد.