تعمیر لوازم خانگیتعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل، برای آن دسته از لوازم خانگی انجام می گیرد که قابلیت جابجایی از منزل را ندارند؛ مانند آبگرمکن یا پکیج که باید در حین تعمیر مدام چک شوند و یا آن دسته از لوازم خانگی که جابجایی آنها به سختی و با هزینه ای اضافه، همراه باشد؛ مانند یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز یا مانند آن. همین طور ممکن است جابجایی لوازم خانگی از منزل باعث تخریب آن دستگاه شود. به طور مثال بدنه یک ساید که حمل و نقل دشواری نیز دارد، ممکن است به بدنه آن آسیب بزند.

تعمیر لوازم خانگی در منزل، زیر نظر متقاضی انجام می گیرد و در محدوده زمانی ای که به صورت تقریبی توسط تکنسین تخمین زده می شود، انجام می گیرد و مشاهده نتیجه تعمیر به بعد موکول نمی شود؛ لوازم خانگی تعمیر شده در منزل توسط متقاضی، تست می شود و در صورت تأیید صحت کار و دستگاه، تعمیر پایان می پذیرد.

حالا که بسیاری از خط تولیدهای داخلی و خارجی ممکن است متوقف شده باشند یا بسیاری از برندها در کشورمان دیگر نمایندگی فروش نداشته باشند؛ بسیاری از مصرف کنندگان آن لوازم خانگی ترجیح می دهند تا حد امکان از لوازم خانگیشان استفاده کنند و تا حد ضرورت آن را با دستگاهی تولید داخل یا نمونه ای دیگر جایگزین نکنند.

باید دقت شود که تعمیر بعضی از لوازم خانگی در منزل توسط شخص، می تواند خسارت جبران ناپذیری هم به آن لوازم خانگی بزند و یا در مواردی به شخص هم آسیب برساند. وسیله ای که با حضور کوتاه مدت یک متخصص باتجربه و ماهر با هزینه ای کمتر در منزل قابل تعمیر بوده است، ناگزیر به جایگزین شدن با یک دستگاه دیگر و تحمیل هزینه ای مضاعف به افراد شود.

اگر با خرابی دستگاهی در منزل روبرو شدید که قابلیت جابجایی نیز ندارد، پیش از هر کار با تعمیرکاری باتجربه و ماهر تماس بگیرید تا از لوازم خانگی شما در منزل بازدید کند، هر کاری که لازم باشد با موافقت شما و تفهیم خسارتی که دستگاه دیده صورت می گیرد. تکنسین مربوطه با توضیح راه تعمیر به شما و هزینه تعویض قطعه یا قطعات در صورت نیاز، برایندی از میزان خسارت و هزینه ها به شما خواهد داد تا در صورت تمایل تعمیر را آغاز کند. متخصصین ما با تجربه و مهارت در تعمیر انواع لوازم خانگی کره ای، آلمانی، آمریکایی و … در منزل شما و در اسرع وقت، حاضر خواهند بود تا لوازم خانگی شما را به چرخه فعالیت بازگردانند.