ارور کولر گازیکامل ترین بانک ارور کولر گازی

کامل ترین بانک ارور کولر گازی

در این مطلب قصد آن را داریم تا فهرستی جامع از کامل ترین بانک ارور کولر گازی که به کدهای خطا نیز معروف هستند را در اختیار شما قرار دهیم و اگر کولر گازی شما به درستی کار نمی کند، می توانید با در اختیار داشتن کامل ترین بانک ارور کولر گازی و مقایسه آن در کنترل از راه دور خود،  مشکلات را بررسی کنید. جدید ترین AC های اینورتر دارای ویژگی شگفت انگیزی به نام تشخیص هوشمند هستند. به لطف این ویژگی، دستگاه می تواند در کنار داشتن کامل ترین بانک ارور کولر گازی، خطاهای نصب و استفاده را به طور خودکار تشخیص دهد که در صورت بروز مشکل در دستگاه، نمایشگر واحد داخلی یا گزینه کنترل از راه دور، کد خطا را چشمک می زند.

در واقع کامل ترین بانک ارور کولر گازی به شما کمک می کند تا این کدها شما را در شناسایی مشکل راهنمایی کنند و به تکنسین AC اطلاعاتی را که برای تعیین بهترین روش نیاز دارند، ارائه دهند و اگر کولر گازی که دارید ریموت کنترل نداشته باشد کد خطا در کولر گازی ظاهر می شود. ما در این مطلب با ارائه کامل ترین بانک ارور کولر گازی، برخی از کدهای خطا را که اغلب دیده می شوند، مرور می کنیم و کاربران باید توجه داشته باشند که تمام مدل های AC  همه این خطاها را نمایش نمی دهند.  مثلا گزینه CH1 یا C1 به معنای این است که مدار سنسور دمای داخلی باز یا بسته است و گزینه CH2یا C2 به معنای باز یا بسته بودن مدار سنسور دمای فضای باز است. در کامل ترین بانک ارور کولر گازی ارائه شده ما، CH4 این هشدار را می دهد که مدار سنسور دمای سینک حرارتی باز یا بسته است.

در واقع ما با ارائه کامل ترین بانک ارور کولر گازی نشان می دهیم که ایرادات عملکرد کولر گازی در چه گزینه هایی وجود دارد که مثلا CH6 به معنای جریان بیش از حد در مدار برق اینورتر DC است و حتی CH7 نشان می دهد در کمپرسور جریان بیش از حد وجود دارد. CH8 یعنی فن داخلی نمی چرخد و در این کامل ترین بانک ارور کولر گازی CH9 به معنی این است که فن در فضای باز نمی چرخد. البته بخشی از کامل ترین بانک ارور کولر گازی مربوط به لیست کد خطای واحد داخلی AC است که در آن خطای سنسور دمای اتاق واحد داخلی، خطای سنسور لوله ورودی واحد داخلی، خطای کنترل از راه دور سیمی و خطای سوئیچ از راه دور می باشد.