ارور کولر گازیکد خطای کولر گازی ال جی

کد خطای کولر گازی ال جی

دلایل کد خطای کولر گازی ال جی به احتمالات زیادی بستگی دارد که چرا کنترل کننده اصلی شما ممکن است کدهای خطا را نمایش دهد یا چرا سیستم شما پاسخ نمی دهد. در نتیجه برخی از دلایل بالقوه کد خطای کولر گازی ال جی،  این موضوعات است که شامل، سیستم نیاز به گاز گیری مجدد دارد (فشار کم قطع شده)، کارکرد زیاد و یا فرسودگی و پارگی، نقص فنی، دمای تخلیه خطا، رویدادهای جوی پیش بینی نشده، حیواناتی که به سیستم در پشت بام یا واحد بیرونی آسیب می رسانند، کولر گازی در کنترل روشن نمی شود و یا اینکه کلید قطع شده است. دلایل دیگر بروز کد خطای کولر گازی ال جی نیز ممکن است این باشد که حیوانات موذی سیم کشی کنترل را جویده باشند و یا فیوز سوخته باشد. یا اینکه منبع تغذیه دستگاه شما ممکن است در حال انجام کارهایی دیگر باشد.

کد خطای کولر گازی ال جی

کد خطای کولر گازی ال جی

در واقع کد خطای کولر گازی ال جی نیز شامل کد خطا حافظه برد، یخ زدایی، تاخیر کمپرسور پس از راه اندازی مجدد و تأخیر در شروع گرمایش فن است. متأسفانه، اگر این خرابی کد خطای کولر گازی ال جی در آخر هفته اتفاق بیفتد، معمولاً هیچ پاسخ فوری از طرف نصاب کولر گازی ال جی برای رفع کد خطا انجام نمی شود زیرا در بعضی تعطیلات این خدمات به سختی ارائه می شود و البته ما به شدت توصیه می کنیم که عملیات Master Reset یا بازنشانی را روی سیستم خود انجام دهید و قبل از انجام این کار، کد خطای کولر گازی ال جی را روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید.

در رفع ایرادات کد خطای کولر گازی ال جی عملیات بازنشانی می تواند موثر باشد که نحوه انجام بازنشانی اصلی این است که به جایی که واحد بیرونی کولر گازی است بروید و سوئیچ جدا کننده را روی واحد یا روی دیوار کنار واحد قرار دهید، که شبیه یک کلید برق روشن یا خاموش تجاری است، کلید را خاموش کنید و بگذارید یک ساعت خاموش شود و بعد از یک ساعت کلید جدا کننده را دوباره روشن کنید. در ادامه، دستگاه را دوباره از کنترلر اصلی روشن کنید و ببینید که سیستم چگونه کار می کند. کد خطای کولر گازی ال جی شامل CH01 خرابی سنسور محیطی واحد داخلی CH 02 ، خرابی سنسور ورودی لوله واحد داخلی، CH 06 نقص سنسور خروجی لوله واحد داخلی CH 03 ، خطای ارتباط بین واحد داخلی و کنترل از راه دور، CH 04 خروجی کد خطای کولر گازی ال جی ارتباط واحد CH 07 ، همه یونیت های داخلی در دستگاه های HP در حالت یکسان کار نمی کنند CH 09 ، خرابی EEPROM واحد داخلی CH 10 ، خرابی موتور فن BLDC واحد داخلی CH 11 ، کد خطای کولر گازی ال جی در ارتباط واحد داخلی و CH 21  کد خطای کولر گازی ال جی در مورد خرابی اینورتر است.