ارور داکت اسپلیتکدها و ارورهای داکت اسپلیت

کدها و ارورهای داکت اسپلیت

کدها و ارورهای داکت اسپلیت بسیار اهمیت دارند و شما می توانید با مشاهده کد ها دو عمل مهم را انجام دهید. اول اینکه سیستم را بازنشانی کنید تا بررسی کنید که پیام خطا،  ایراد واقعی هست یا نه و این را فقط در صورتی امتحان کنید که به تجهیزات الکتریکی در اطراف خانه اطمینان دارید. این فرآیند حافظه داخلی سیستم اسپلیت را حذف می کند و باعث راه اندازی مجدد آن می شود. برخی از خطاها می توانند ناشی از آب و هوا، صاعقه، خاموشی یا نوسانات برق باشند. اینها ممکن است دلیل خاموش شدن کولر گازی شما و نیز بروز کدها و ارورهای داکت اسپلیت به دلایل ایمنی اهمیت دارد. البته این بررسی اگرچه همیشه موفق نیست، اما ارزش امتحان کردن را دارد تا اینکه برای یک تماس خدماتی هزینه کنید.

همچنین تکنسین های ما برای بررسی کدها و ارورهای داکت اسپلیت، سیستم را از منبع تغذیه آن جدا می کنند و آن را از یک نقطه برق جدا کرده، جدا کننده کنار واحد بیرونی را خاموش کرده و یا برق خانه خود را از برد برق قطع می کنند. سپس اجازه می دهند دستگاه 15 تا 30 دقیقه بماند و در این مدت حافظه روی برد حذف خواهد شد. تکنسین های بررسی  کدها و ارورهای داکت اسپلیت، دوباره برق را روشن می کنند و سیستم را ری استارت کرده تا اگر خطا نیاز به توجه متخصص داشته باشد، کدها و ارورهای داکت اسپلیت دوباره ظاهر شوند که به همین دلیل لازم است تا با یک تکنسین تماس بگیرید.

اگر عیب یابی کدها و ارورهای داکت اسپلیت شما کار نمی کند، توصیه می کنیم یک نصاب حرفه ای مراجعه کنید تا بررسی کند زیرا این انتخاب ایمن تر است به علاوه اینکه نمی خواهید آسیب بیشتری به واحد خود وارد کنید و هزینه تعمیرات سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت. بررسی کدها و ارورهای داکت اسپلیت نه تنها می ‌تواند به شما کمک کند، بلکه تیم تعمیرات ما همچنین می‌توانند به راحتی قرار ملاقاتی را که مناسب شماست با یکی از مراکز پیشنهادی ما هماهنگ کنند و کارشناسان می توانند اطمینان حاصل کنند که سیستم شما در کمترین زمان به طور روان راه اندازی می شود. همچنین ممکن است زمان خوبی برای رزرو یک سرویس کامل باشد تا بررسی کنید همه چیز همانطور که باید اجرا می شود. شما می توانید برای بررسی کدها و ارورهای داکت اسپلیت خود با ما تماس بگیرید و می ‌توانید کدهای خطای برخی از برندهای محبوب‌تر کولر گازی را بیابید تا معنی آن را بررسی کنید.