قیمت تعمیر لباسشوییقیمت سرویس و تعمیر لباسشویی

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی

از زمانی که ماشین های لباسشویی وارد منازل شدند، کار شستشوی لباس ها بسیار آسانتر گردید. در واقع ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و پرکاربردترین لوازم خانگی محسوب می شود، به طوری که نبود آنها در منزل برای اکثر افراد قابل تصور نیست. بنابراین با توجه به نقش و کارایی آن، جزء اولین لوازم خانگی برقی است که تمام افراد و خانواده ها برای منزل خود تهیه می نمایند.

ماشین های لباسشویی در انواع و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. بدیهی است قیمت ماشین لباسشویی وارداتی از قیمت ماشین لباسشویی های ساخت داخل کشور، بیشتر است. بالتبع قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی نیز به تناسب مدل آن متفاوت است. به طور مثال جهت سرویس و تعمیر ماشین های لباسشویی خارجی و وارداتی، اصل بودن قطعات و مهارت بالای تعمیرکار حائز اهمیت می باشد که همین امر در قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی دخیل است.

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی (2)

از جمله مشکلاتی که ماشین های لباسشویی درگیر آن می شوند می توان به مشکلات مربوط به موتور ماشین لباسشویی، بدنه آن، مدارات و بردهای الکترونیکی، سیستم آبگیری و تخلیه آب، لوله ها و مجاری جریان آب، ترانزیستور و پاور ماشین لباسشویی اشاره کرد. تمام مشکلاتی که به نقص و اختلال عملکرد ماشین لباسشویی منجر می شود، نیازمند تعمیر و یا تعویض قطعات توسط تعمیرکاران ماهر می باشند.

قیمت سرویس و تعمیر ماشین های لباسشویی با توجه به مدل و همچنین داخلی یا خارجی بودن برند آنها متفاوت است. مرکز تعمیر لوازم خانگی ما با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی بهترین و باکیفیت ترین خدمات سرویس و تعمیر و نگهداری ماشین های لباسشویی را با قیمت های مناسب و منصفانه به شهروندان گرامی ارائه می دهد. این خدمات شامل نصب، نگهداری، سرویس های دوره ای، تعمیر و یا تعویض قطعات می باشد.

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی (3)

میانگین قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی

قیمت سرویس و تعمیر ماشین های لباسشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما می توان میانگین این قیمت ها را در جدول زیر مشاهده کرد:

انواع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی

دامنه حدودی قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی
قیمت سرویس ماشین لباسشویی

3500000 – 2700000

قیمت تعمیر المنت ماشین لباسشویی

7000000 – 3500000
قیمت تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

6000000 – 3000000

قیمت تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی

5500000 – 3000000
قیمت تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی

15000000 – 3000000

قیمت تعمیر شفت ماشین لباسشویی

12000000 – 6500000

 

البته باید توجه داشت قیمت های مندرج در این جدول به نوع و مدل ماشین لباسشویی، ساخت داخل یا وارداتی بودن آن، میزان خرابی قطعات و عوامل دیگر بستگی دارد. مسلما” نوع قطعه مورد نظر، برند و کیفیت آن، فیک یا اورجینال بودن قطعات، میزان مهارت و تخصص تعمیرکار، میزان گستردگی مشکل و سایر عوامل، تعیین کننده قیمت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی می باشند.

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی (4)

عوامل مؤثر در تعیین قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی

در حالت کلی قیمت سرویس ماشین لباسشویی از تعمیرات آن کمتر می باشد. در تعیین قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ملاک های مختلفی تأثیرگذارند که در اینجا به بررسی این ملاک ها می پردازیم.

خدمات لازم جهت تعمیر ماشین لباسشویی

در قیمت تعمیر ماشین لباسشویی میزان زمان صرف شده جهت تعمیر و همچنین سادگی یا پیچیدگی مشکل حائز اهمیت است. بدیهی است هرچه مشکل پیچیده تر باشد، زمان بیشتری برای مرتفع نمودن آن لازم است که در قیمت تعیین شده مؤثر می باشد.

برند و مدل ماشین لباسشویی

نوع، برند، مدل و کشور سازنده ماشین لباسشویی در قیمت سرویس و تعمیر آن اثرگذار است. امروزه فروش قطعات فیک و تقلبی در بازار لوازم خانگی بسیار رایج شده است. استفاده از قطعه یدکی تقلبی در ماشین لباسشویی می تواند عملکرد دستگاه را دچار اختلال نموده و باعث بروز مشکلات دیگری نیز شود.

جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از به کارگیری قطعات فیک در تعمیر ماشین لباسشویی، لازم است تعمیر آن به مراکز تعمیر لوازم خانگی معتبر سپرده شود تا از کیفیت خدمات و همچنین به کارگیری قطعات اورجینال، اطمینان حاصل شود. در این صورت اگرچه بابت هزینه تعمیر، قیمت بالاتری پرداخته می شود، اما از سلامت دستگاه محافظت شده و لزومی به پرداخت هزینه های اضافی در آینده بابت به کارگیری قطعات فیک مخرب نمی باشد.

از انواع برندهای وارداتی موجود در بازار می توان به برند بوش، سامسونگ، ال جی، زیمنس، جنرال الکتریک، هیتاچی، توشیبا، وستینگ هاوس، دوو، شارپ اشاره کرد. از مدل های و برندهای ایرانی پرطرفدار نیز ارج، آبسال، اسنوا و پاکشوما را می توان نام برد. جهت تعمیر هر یک از مدل ها نیاز است تعمیرکار با قطعات و مشکلات این نوع مدل و همچنین نحوه برطرف کردن مشکل، آشنایی کامل داشته باشد.

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی (5)

تعداد و نوع قطعات معیوب

مسلما” هرچه تعداد قطعات معیوب ماشین لباسشویی بیشتر باشد، قیمت تعمیر و یا تعویض قطعات نیز افزایش خواهد یافت. همچنین قطعات برندهای خارجی ماشین لباسشویی از قیمت های بالاتری نسبت به نوع داخلی آن برخوردارند. برای کاستن هزینه ها لازم است با اولین نشانه از بروز مشکل با مرکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی تماس گرفته شود تا با تعمیر و یا تعویض قطعه در زمان درست، مشکلات مربوط به یک قطعه به سایر قطعات سرایت پیدا نکنند.

دلایل خرابی ماشین لباسشویی

تعمیرکاران و سرویس کاران حرفه ای ماشین لباسشویی با عیب یابی دستگاه، منشأ مشکل را یافته و به سرعت اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه می نمایند. بدیهی است قطعات پیچیده از قیمت بالاتری نسبت به قطعات ساده برخوردارند. همانطور که گفتیم تشخیص مشکل و منشأ آن و همچنین تعمیر به موقع می تواند از بروز مشکلات آتی و پرداخت هزینه های گزاف پیشگیری نماید.

میزان دستمزد تعمیرکار

یکی از ملاک های تعیین قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی، میزان دستمزد تعمیرکار می باشد. قطعا” برای تعمیرات پیچیده تر، بایستی قیمت بالاتری به متخصص تعمیر ماشین لباسشویی پرداخته شود. همچنین سطح مهارت و تجربه تعمیرکار در میزان دستمزد ایشان مؤثر می باشد. یک تعمیرکار حرفه ای مشکلات ناشی از عملکرد ماشین لباسشویی را به سرعت تشخیص داده و جهت بازیابی عملکرد ماشین اقدامات لازم را انجام می دهد.

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی (6)

موارد شامل هزینه در تعمیر ماشین لباسشویی

نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی شامل کلیه خدماتی است که از لحظه نصب ماشین تا تعمیر و یا تعویض قطعات به مشتریان ارائه می شود. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نصب تخصصی ماشین لباسشویی
  • تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
  • تعمیر زمان سنج ماشین لباسشویی
  • تعمیر دیگ ماشین لباسشویی
  • تعمیر میکروسوئیچ
  • تعویض کمک فنر

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی (7)

  • تعمیر هیدرواستات
  • تعویض لاستیک های ماشین لباسشویی
  • تعمیر و یا تعویض قطعات موتور
  • تعمیر و یا تعویض شیر برقی
  • تعمیر بخش های صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی
  • تعمیر و یا تعویض خرطومی
  • تعمیر آبکش ماشین لباسشویی
  • سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی مانند تعویض فیلترها، جرم گیری، بررسی لوله ها، بررسی سیستم برق رسانی ماشین و دیگر بازبینی ها توسط متخصص

قیمت سرویس و تعمیر لباسشویی (8)

از آنجا که فرایند نصب، سرویس و تعمیر ماشین های لباسشویی عملیاتی تخصصی و شامل هزینه می باشد، لازم است از خدمات مراکز معتبر در این عرصه بهره مند شوید تا علاوه بر دریافت خدمات حرفه ای و تخصصی، قیمت مناسبی را نیز بابت این خدمات بپردازید. مرکز تعمیر لوازم خانگی ما با بهره مندی از مجرب ترین متخصصان این عرصه و همچنین تهیه و به کارگیری قطعات اورجینال، نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب انجام خواهد داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در این مرکز تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه