تعمیر لوازم خانگیتعمیر لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی، احیا کردن دوباره لوازم خانگی ای است که خراب می شوند و اگر تعمیر نشوند، رها می شوند؛ گوشه ای می افتند و سپس سر از انبار در می آورند. تعمیر لوازم خانگی اگر به دست نیروی کاربلد و مسئولیت پذیر انجام شود، هزینه ای اضافه بر دوش خانواده نیست؛ بلکه پایین آوردن هزینه های یک خانواده است. لوازم خانگی در اثر استهلاک یا طرز کار اشتباه با دستگاه خراب می شوند و در بسیاری از موارد با تعمیری جزئی یا کلی به چرخه زندگی بازمی گردند.

تعمیر خودسرانه و اشتباه لوازم خانگی به دست افراد کارنابلد و ناشی، می تواند باعث از دور خارج شدن لوازم خانگی شود و هزینه خرید یک دستگاه جدید را به شخص تحمیل کند. امروزه به دلیل دسترسی همگان به دریای اطلاعات اینترنت، درباره هر مقوله ای می توان اطلاعاتی بر روی سایت ها و فروم ها پیدا کرد. بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند می توانند با کمک اطلاعات کمابیش غیر تخصصی بر روی سایت ها، اقدام به تعمیر خودسرانه لوازم خانگی بزنند.

در حالی که مدل های مختلف یک محصول در یک کارخانه نیز با هم مشابه نیستند و در نوع و سایز قطعات با هم تفاوت دارند. این کار نه تنها می تواند به آن لوازم خانگی آسیب غیر قابل جبران بزند، حتی می تواند سلامت و جان شخص را به خطر بیندازد و خطراتی مانند برق گرفتگی یا مانند آن را به دنبال داشته باشد.

تعمیر لوازم خانگی به دو صورت انجام می گیرد؛ یا دستگاه عیب یابی شده و خرابی به بار آمده، تعمیر می شود و یا قطعه خراب جایگزین می شود. همین طور از نظر زمان و مکان تعمیر نیز تفاوت هایی وجود دارد. بعضی از لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی که حمل و نقلشان دشوار است، در محل و در زمانی که مشتری درخواست می کند، تعمیر می شوند و لوازم خانگی ای که کوچکتر هستند مانند آبمیوه گیری، غذاساز، جاروبرقی یا … در مرکز تعمیرات، تعمیر می شوند.

تعمیر لوازم خانگی در این مرکز توسط متخصصین و تکنسین های مجرب و با تجربه انجام می پذیرد. متخصصین ما در نهایت پاسخگری و مسئولیت پذیری، لوازم خانگی را بررسی می کنند، سپس ایراد آن و میزان خسارت و هزینه تعمیر و قطعه (در صورت نیاز) را به مشتری تفهیم می کنند و در صورت تأیید و خواست، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه مخدوش می کنند.