سرویس داکت اسپلیتسرویس داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت

داکت اسپلیت یک سیستم تهویه مطبوع است که از یک واحد داخلی و یک واحد خارجی تشکیل شده است که به وسیله یک لوله ارتباطی به هم متصل شده‌اند. واحد داخلی شامل فن‌ها، فیلترها، گریل‌ها و حلقه‌های توزیع هوا است و در داخل اتاق یا فضایی نصب می‌شود. واحد خارجی شامل کمپرسور، کندانسور و یک واحد تبخیر است که در خارج از ساختمان یا فضایی نصب می‌شود. این سیستم به منظور انتقال هوا به‌طور موثر و بهینه و همچنین تهویه مناسب فضاها استفاده می‌شود.

همچنین داکت اسپلیت برای خنک کردن یا گرم کردن فضاهای داخلی مانند منازل، دفاتر، فروشگاه ها و غیره استفاده می شود. این سیستم شامل دو واحد اصلی است که با یک لوله اتصال داده شده اند: واحد داخلی (اسپلیت) که در داخل فضای قابل تعویض نصب می شود و واحد خارجی (کامپرسور) که در خارج ساختمان نصب می شود.

در طول فصول گرم سال، دستگاه اسپليت به عنوان يك سيستم خنک کننده كار مي كند و هوای گرم را جذب كرده و به بيرون پرتاب مي كند. در طول فصول سرد سال، دستگاه به عنوان يك سيستم گرمائي عمل كرده و هوای خارج را جذب كرده و به داخل منزل پخش مي كند.

به طور کلی، دستگاه اسپلیت بسیار کارآمد، بی سر و صدا و قابل حمل است و بسیار مناسب برای استفاده در فضای های کوچک تا متوسط مانند آپارتمان ها، اتاق های خواب، اتاق های نشیمن و غیره است.

اقدامات هنگام سرویس داکت اسپلیت

• نصب و راه‌اندازی: نصب و راه‌ اندازی سیستم داکت اسپلیت بر روی سرور یا محیط مورد نظر صورت می‌گیرد.

• تنظیمات: تنظیمات لازم برای استفاده بهینه از سرویس داکت اسپلیت اعمال می‌شود، شامل تنظیمات شبکه، پایگاه داده و سایر تنظیمات مورد نظر.

• طراحی و پیاده‌سازی پروژه: طراحی و پیاده‌سازی پروژه با استفاده از قابلیت‌های سرویس داکت اسپلین صورت می‌گیرد.

• تست و عيب يابي: پس از پایان کار، تست های لازم بر روي سرويس های انجام شده صورت مي گيرد تا عيوب موجود برطرف شود.

• بهینه‌ سازی: بهینه‌ سازی عملکرد و کارایی سرویس داکت اسپلیت برای حفظ عملکرد بهینه و کارایی آن صورت مى گیرد.

• پشتیبان گیری و نگهداری: پشتبان گیري منظم و نگهداري سرويس ها به منظور حفظ آنها می باشد.

مزایای استفاده از داکت اسپلیت بسیار زیاد است که برای آشنایی شما در این قسمت به ذکر چند مورد از آنها اشاره می کنیم تا بتوانید با شناخت این موارد انتخاب درستی داشته باشید.

مزایای استفاده از داکت اسپلیت

• افزایش کیفیت هوا: داکت اسپلیت به شما امکان می‌دهد تا هوای تمیز و تازه‌تری را در فضای داخلی خود داشته باشید، زیرا این سیستم قادر است به صورت موثر گرد و غبار، مواد آلرژی ‌زا و بوهای نامطبوع را از هوای وارد شده حذف کند.

• صرفه‌جویی در مصرف انرژی: داکت اسپلیت باعث کاهش مصرف برق و گاز شده و در نتیجه صرفه‌جوئی در هزینه‌های انرژی خانگی شما خواهد داشت.

هر سال با شروع شدن فصل گرما سرویس داکت اسپیلت نیاز است که با دقت تمام انجام شود. امروزه سیستم های داکت اسپلیت یکی از سیستم های پرطرفدار در کشور ما هستند و کمتر ساختمان یا منزل مسکونی را پیدا می کنید که از این وسیله برای تولید هوای مطبوع استفاده نکند.

داکت اسپیلت یک سیستم کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر نسبت به دستگاه های مرکزی مانند چیلر است. این سیستم مانند هر وسیله دیگری که وظیفه تهویه مطبوع را بر عهده دارد نیاز به سرویس و نگهداری دارد. بسیاری از مردم که با استفاده از داکت اسپیلت سرمایش منزل خود را تامین می کنند زیاد به نگهداری و سرویس آن اهمیت نمی دهند در صورتی که سرویس به موقع آن باعث افزایش راندمان و کاهش برق مصرفی می گردد.

بهترین زمان برای انجام سرویس داکت اسپلیت هر شش ماه یکبار است در حالی که بیشتر افراد فکر می کنند باید قبل از تابستان این کار را انجام دهند. اولین نکته ای که باید برای داکت اسپیلت در نظر بگیرید فضای مناسب و ایجاد یک کانال کشی درست می باشد.

اگر فضای منزل شما بزرگ باشد و شما داکت اسپیلت کوچک خریداری کنید نیاز است برای خنک کردن آن را روی دور قدرت قرار دهید که در این صورت مصرف انرژی و برق شما افزایش پیدا می کند.

برای انجام سرویس داکت اسپلیت خود می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان ما در این سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت کار سرویس را برای شما با کیفیت بالا انجام دهند. در هنگام انتخاب سرویس کار داکت اسپیلت باید تمام دقت خود را به کار بگیریم تا یک فرد متخصص در این زمینه را پیدا کنیم چرا که اگر این کار به درستی انجام نشود ممکن است سبب ایجاد خسارات متعدد و زیادی شود.

عملکرد داکت اسپلیت مانند کولر های گازی می باشد با این تفاوت که کولر گازی یک بخش کوچک از ساختمان می باشد اما اسپیلت ها یک بخش مرکزی دارند که در داخل ساختمان قرار می گیرد. این مرکز سال هاست که در زمینه داکت اسپیلت با تجربه بالا فعالیت می کند و همیشه در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

کلیه تعمیرکارانی که در این مرکز فعالیت می کنند همگی در بهترین آموزشگاه های کشور دوره دیده اند که از همه مهم تر دارای تجربه درخشان نیز در این زمینه هستند. تعمیرکاران در این مرکز با تبحر خاصی کار سرویس و عیب یابی را انجام می دهند. افراد در این مجموعه در کمترین زمان عیب را تشخیص داده و فورا اقدام به تعمیر می کنند. یک سرویس کار داکت اسپیلت باید در کار خود چند نکته را رعایت کند که در این قسمت به ذکر این چند مورد می پردازیم.

رعایت نکات توسط سرویس کار داکت اسپلیت

• عیب یابی درست
• تعمیر و تعویض قطعه معیوب
• انجام سرویس به صورت دوره ای

تمامی موارد گفته شده در بالا توسط تعمیرکاران در این مرکز رعایت می شود که با انجام این اصول توانسته اند میزان رضایت مشتری از خود را بالاببرند. یکی دیگر از نکاتی که دارای اهمیت بوده و لازم است به آن توجه شود این است که اسپلیت از لحاظ هزینه دارای قیمت بالایی است و تعمیر آن نیز باید توسط افراد متخصص انجام شود به همین دلیل است که برای انجام این کار به شما توصیه می شود تا با همکاران ما در این سایت ارتباط بگیرید.

در برخی موارد نیاز است تا شما خیلی سریع با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا آسیب زیادی به داکت اسپلیت وارد نگردد. در ادامه برخی از این عوامل را نام می بریم.

موارد مورد نیاز تعمیر داکت اسپلیت

• هوای خروجی داکت مثل همیشه خنک نمی باشد.
• یونیت داخلی سروصدای زیادی می کند.
• داکت اسپیلت مانند قبل محیط را گرم نمی کند.
• داکت کلا روشن نمی شود.
• باد خروجی ار داکت کم شده و به کندی کار می کند.
• نشتی آب از دستگاه آب ریزی داکت اسپلیت

برخورداری از ضمانت رسمی برای قطعات به کار برده شده در هنگام تعمیر و تضمین کیفیت بر روی تمامی کارهایی که انجام می شود از موارد مهمی است که در این مرکز به آن توجه زیادی می شود.

شما می توانید در هنگام کار با متخصصین ما به امنیت اخلاقی و رعایت نکات اخلاقی حرفه ای و همچنین نظارت مستقیم آنها بر کار پی ببرید. همین حالا می توانید با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند و آن را بر طرف نمایند. این مرکز یکی از مراکز باسابقه در کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه