تعمیر ساید بای سایدتعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید، یکی دیگر از خدمات این مرکز تعمیر لوازم خانگی می باشد که به دلیل کاربرد روزافزون یخچال های ساید بای ساید، همیشه پر درخواست بوده است. یخچال ساید بای ساید به دلیل ظاهر مدرن و کاربری آسان خود، یکی از محبوب ترین انواع لوازم خانگی است. ساید بای ساید به دلیل وزن سنگین و حجم بزرگش، جابجایی سختی داشته و تعمیر آن در محل انجام می شود. تعمیرکار ساید بای ساید باید علاوه بر داشتن مهارت و دانش تعمیر انواع ساید بای ساید، باید در زمینه برندهای مختلف ساید بای ساید دوره دیده و با تجربه باشد.

سرویس هر چند وقت یکبار ساید بای ساید، از پیش آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری می کند. متخصص مجرب در هنگام سرویس و تعمیر باید این موارد یخچال ساید بای ساید را چک می کند؛ مانند: مقدار گاز درون لوله ها، کیفیت واشر دور درب ها، امکان وجود پارگی در لاستیک های واشر یا وجود عیبی در چفت شدن ساید بای ساید که باعث بیرون رفتن سرما از ساید بای ساید و اتلاف انرژی می شود.

بررسی لولای درب ها، هر گونه صدای اضافه از سوی ساید بای ساید و موتور آن، لرزش احتمالی موتور، داغ کردن لوله ها و سیم ها و بدنه یخچال، کیفیت یخ زدن مواد غذایی در فریزر، بو و تهویه درون یخچال و فیلترها، خاموش شدن مانیتور ساید بای ساید، کیفیت آبی که از آبسرد کن می آید و موارد دیگر.

تعمیر یخچال ساید بای ساید اغلب شامل این موارد می شود: شارژ کردن گاز، عوض کردن ترموستات ساید بای ساید، تعمیر یا تعویض فن ساید بای ساید، عیب یابی برد ساید بای ساید، عیب یابی آبسرد کن ، عیب یابی یخساز، عوض کردن واشر درب ها، عیب یابی نشتی آب، عیب یابی و یا تعمیر کمپرسور، رگلاژ کردن درب ساید بای ساید و …

پس از تماس متقاضی، تعمیرکاران مجرب و با تجربه از این مرکز به محل فرستاده می شود. تعمیر قطعات معیوب، در صورت خواست متقاضی در اولویت تعمیرکاران خواهد بود که میزان مقاومت و دوام قطعه پس از تعمیر، بررسی شده و به شخص اعلام می شود. در نهایت در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات با کیفیت و درجه یک در تعمیر یخچال ساید بای ساید استفاده خواهد شد تا باعث بالا رفتن کیفیت کار شود. پیش از هر گونه تعمیر، نوع عیب و شیوه تعمیر و هزینه ها به فرد اعلام شده و در صورت تمایل ثبت سفارش و اقدام به تعمیر می شود.