تعمیر کولر گازیتعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی، امری است که در تابستان و گرما به اوج خودش می رسد. قبل از هر چیزی یک توصیه ارزنده به شما می کنیم: تعمیر و سرویس کولر گازی خود را به تابستان و اوج گرما موکول نکنید و در بهار، قبل از آنکه گرما کلافه تان بکند، انجامش دهید.

به هیچ عنوان سعی در تعمیر کولر گازی خود نکنید، آن را از کار بیندازید و با مرکز تعمیرات معتبر گرفته و منتظر تکنسین متخصص بمانید. در اینجا چند مشکل شایع در کارکرد کولر گازی را مطرح خواهیم کرد:

• برفک زدن مجاری و لوله های کولر گازی: دو دلیل می تواند داشته باشد؛ گاز کولر گازی نیاز به شارژ کردن دارد؛ یا به علت کثیف بودن فیلترهای کولر گازی است.

• ایجاد صداهای غیر عادی توسط کولر گازی همراه با لرزش آن: این مورد می تواند علل مختلفی داشته باشد. وجود نقص یا اشکال در فن داخلی کولر گازی یا فن خارجی کولر گازی. یا اینکه پایه های کمپرسور به درستی تراز نیست و لق است و باید بررسی و تعمیر شود.

• کولر گازی آب ریزش دارد: اینکه نشتی آب در زمان خاموشی کولر گازی است یا زمانی که کولر روشن است و می تواند علل مختلفی داشته و نیاز به تعمیر داشته باشد.

• از کولر گازی باد خنک نمی وزد: این نیز علل مختلفی می تواند داشته باشد مانند کثیف بودن فیلتر یا اینکه ترموستات یا فن نیاز به تعمیر داشته باشند.
• کار نکردن فن داخلی: موارد بسیاری می تواند منشاء مشکل باشد. فیلتر کولر گازی باید چک شود و وجود جسم خارجی درون فن چک شود و یا یخ زدن مجاری خنک کننده بررسی شود.

• کار نکردن فن خارجی: ممکن است جعبه برق و فیوز نیاز به تعمیر داشته باشند یا عواملی دیگر در میان باشد.

این موارد گوشه ای از نشانه های وجود نقص و ایراد در کولر گازی می باشد، در صورت مشاهده هر گونه علائم غیر معمول توصیه می شود که با مرکز تعمیرات معتبر تماس گرفته شود. این نکته نیز حائز اهمیت است که تعمیر اسپیلت کاری بسیار جدی است که باید تنها به دست متخصص صورت بگیرد زیرا دستکاری یک غیر متخصص علاوه بر دستگاه می تواند به خود فرد آسیب برساند.

ما با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه تعمیر کولر گازی و کادری مجرب از متخصصین با تجربه و توانا، آماده ایم تا سفارشات شما را در زمینه تعمیر کولر گازی ثبت کرده و شما را تا تعمیر کامل و تست صحت عملکرد دستگاه همراهی کنیم.